Március 6-7-én került sor a Marketingcommando egyik zászlóshajójának számító rendezvényre, a Marketing Szuperkonferenciára. A kétnapos konferencia témája idén a termékbevezetés volt.
A Marketingcommando csapata láthatóan mindent megtett, hogy újításokkal tegye jobbá a rendezvényt: ezt célozta meg a Trafik, ahol commandós portékákat lehetett vásárolni, és Wolf Gábor utolsó előadása, amelynek célja a gondolkodtatás és a készségfejlesztés volt.
A jól ismert Marketingcommandos előadók mellett Pongor-Juhász Attila a termékbevezetés 13+1 sikertényezőjéről tartott előadást, Weiser István a videókészítés rejtelmeiről, Róth Dénes szenzációs előadása pedig az internet jogi oldaláról adott át hasznos információkat.
További részletek itt: http://www.marketingcommando.hu/blog/2009_ev_marketingese
Nem mi mondtuk