A 2008 novemberében útjára indult Marketingtorta konferencia második állomására február 26.-án került sor. A Marketingtorta független kezdeményezés, célja, hogy sokoldalú tudást nyújtson a résztvevőknek és lehetőséget adjon azoknak az ifjú, tehetséges marketingeseknek is, akik eddig nemigen jutottak szóhoz.
A Marketingtorta II.-n a marketing több ágából hallhattunk előadókat, Wermer András a stratégiáról, Fehér Márton a webanalitikáról, Forgách Mariann az e-mail marketingről, Erdélyi Norbert az értékesítési honlapokról, Nagy Gábor Imre a pozicionálásról, Vida Ágnes a piackutatásról, Erős Attila a digitális eszközökről, Kaizer Gábor a gerillamarketingről, Odrovics János pedig a szövegírásról beszélt.
Rendhagyó (és nagyon népszerű) kezdeményezés volt a workshop, amelyen az előadóktól és a két moderátortól, Surányi Ferenctől és Nicholas Victortól lehetett kérdezni, Szabó Gábor pedig esettanulmányokon keresztül mutatta be a látogatószerzés kreatív módszereit.
Nem mi mondtuk